Johan Nilsson är vår nya franchisetagare i Luleå

Nu är vår nya franchisetagare i Luleå på plats. Från den 1 september är det Johan Nilsson med personal som tagit över Jetpak Luleå. Johan, som agerar VD för Jetpak Luleå, har även med sig delägarna Mike Johansson och Jan Forsberg. Vi hälsar Johan och hans team varmt välkomna.

”Att starta upp för Jetpak i Luleå är en spännande och kul utmaning. Jag ser mycket fram emot att utveckla verksamheten och erbjuda både gamla och nya kunder de bästa logistiklösningarna i hela länet”, säger Johan Nilsson.

”En av våra styrkor är vår lokala närvaro som vi har i våra franchisetagare. Den gör oss till experter både på den lokala marknaden, men även på hela Norden. Vi hälsar Johan och hans personal varmt välkommen och ser fram emot att se Jetpak i Luleå utvecklas vidare under Johans ledning", säger Fredrik Sidhagen, VD Jetpak.

För ytterligare information kontakta:

Angelica Zwahlen

Marknadschef, Jetpak

Johan Nilsson

VD, Jetpak Luleå

• Transport

• johan nilsson
  • jetpak luleå
  • nästa dag leverans
  • lokala bud
  • e-handel
  • bud