Stein I. Eidsvåg ny Commercial Director for Jetpak

Stein I. Eidsvåg tillträder som Commercial Director till Jetpak Group AB. Som Commercial Director kommer Stein ansvara för sälj- och marknadsavdelningen samt produktutveckling i samtliga nordiska länder.

Jetpak är det enkla och snabbaste alternativet för prioriterade leveranser dörr-till-dörr. Med Stein på plats som Commercial Director, kommer han bli en nyckelperson för att stärka Jetpaks position på marknaden, utveckla sälj och tjänsteutbudet samt säkerställa en positiv tillväxt.

”Vi har en spännande utveckling framför oss, i en bransch som står inför förändring. Med Jetpaks starka fundament inom expressleveranser och med Steins erfarenhet inom sälj och marknad och tjänsteutveckling är jag övertygad om att vi ytterligare kan stärka Jetpak som ett modernt ledande transportföretag”, säger Kenneth Marx, VD för Jetpak Group AB.

Stein kommer närmast från Bring där han senast varit chef för Express Courier & Distribution. Stein har en gedigen erfarenhet av logistik med över 20 års i branschen, med fokus på marknad och sälj. Han tillträdde sin nya befattning hos Jetpak i Juni 2016.

"Det känns väldigt spännande att få vara med på den resa som Jetpak påbörjat för att stärka sin position på logistikmarknaden och öka sälj- och marknadssidan. Jetpak står för ett starkt varumärke, med en produkt med hög kvalité och hög leveransprecision och det ska bli spännande att tillsammans med övriga ledningen få ta nästa steg i Jetpaks utveckling”, säger Stein Eidsvåg.

För ytterligare information kontakta:

Kenneth Marx

Jetpak CEO

kenneth.marx@jetpak.se

• dörr till dörr- leveranser
  • jetpak group ab

Jetpak är det enkla och snabbaste alternativet för prioriterade leveranser dörr till dörr. Vi erbjuder lösningar för både spontana transportbehov och skräddarsydd logistik. Jetpak finns representerade på fler än 140 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Under 2015 har man påbörjat sin Europasatsning och bland annat startat upp verksamhet i Holland, England och Baltikum. Jetpak ägs av Polaris Private Equity och omsättningen 2014 var 800 MSEK. Din leverans är vår viktigaste och som kund är du alltid prioriterad. Vi är Jetpak – enkla, snabbast & mest precisa. Läs mer på www.jetpak.se