Färgstarkt, spanskt, mjukt och metallica i vårens skomode.

Vårens skomode à la Jobi bjuder på 13 nya sköna modeller.
Mjukt skinn, guld och silver och spanskt färgstarkt sticker ut.

Portugisiska modesneakers i mjukaste skinn är stort. Läckra detaljer och sobra färger förutom svartvita klassikern.

Sandalerna skimrar i guld, silver och koppar på spansk korkfotbädd eller mjuk dämpande komfortsula.

Sandaletterna sticker ut! Spanska Wanda Panda erbjuder eldigt och varmt rött och orange, från Footsoul kommer höga komfortklackar.

Joacim Ekholm, vd och inköpare på Jobi Footright: "Jag tycker att jag valt det bästa från mässor och trendspaning på plats i Italien. Design är nummer ett, men om våra skor inte är bekväma och kan bäras bekvämt under långa stunder, är våra kunder inte intresserade. Det är ju klokt eftersom glada fötter är friska fötter."

Mer information på jobi.se.

• Mode

• www.jobi.se
  • sandaler
  • sneakers
  • jobi footsoul

Sedan 1985 har JOBI via arbetsplatsbesök visat och sålt arbetsskor inom framförallt vård, skola och omsorg, men också till kontors- och serviceyrken, bygg, industri, lager, livsmedel, hygien, restaurang och väkteri.

Kollektionernas röda tråd är bekvämlighet, trendig design och hög prisvärdhet.