Nu är det rush igen ​– eller inte?

Julrush och lunchrush har en tydlig gemensam nämnare: Många vill köpa samma sak på samma ställe under en begränsad tidsperiod. På lunchrestaurangen är det fråga om ett par timmar om dagen, i julhandeln handlar det om ett par veckor om året. Det är stockning i kassorna, köbildning och höjda personalkostnader. För att inte tala om stressen som påverkar såväl personal som kunder. Genom att låta kunderna själva sköta betalningen, via vårt självbetjäningssystem, kan du tjäna tid och pengar. Minskad stress för alla inblandade får du på köpet. Ett enkelt och prisvärt sätt att effektivisera din kassahantering, helt enkelt.

JobOffice Kiosk är en tilläggstjänst till JobOffice. Ett komplett självbetjäningskassasystem, där dina kunder själva scannar sina varor och betalar med kort.* Det är lätt att använda – allt du behöver är en kassa med pekskärm, dina kunder scannar det de vill köpa och sköter sedan sin egen betalning via skärmen. All information går rakt in i ditt kassasystem.

Enkelt och effektivt
Du väljer själv om du vill bygga en kassastation för pekskärmen, eller om du vill beställa en genom oss. Ofta är det både billigare och enklare att ordna själv, eftersom upplagorna på golvstativ är relativt små och tillverkningskostnaderna då blir höga. Har du JobOffice, lägger du enkelt till den här tjänsten för 199:-/mån. Har du inte JobOffice ännu är det bara att kontakta oss för prisuppgifter kring detta.

Kom igång genast
Programvara och utrustningspaket levereras på 2-5 arbetsdagar och innehåller allt du behöver för att komma igång. Utbildning sker på distans i samband med leverans. Det är helt enkelt ett snabbare och smartare sätt att hantera ett annars tids- och resurskrävande moment. Så kan du lägga tid och energi på din verksamhet istället.

*Så småningom kommer man även att kunna Swisha betalning.

Läs mer om programvara och utrustningspaket på vår hemsida www.joboffice.se

– Låg månadskostnad

– Lätt att använda

– Sparar tid och resurser

JobOffice bygger trygga, användarvänliga och effektiva affärssystem. Vi erbjuder allt från kassasystem, integrationslösningar och branschspecifik mjukvara, till utrustning och support. Hos oss får du hela lösningen, eller precis de delar du behöver. Erfarenheten får du på köpet. Och du? Det funkar.

Den här månaden välkomnar vi:
Pinchos Jönköping, Stefan Pålsson i Landskrona, Klubbkompis i Falköping, Hamnkrogen i Falkenberg, The Scooter Store i Jönköping, Castle House Inn i Stockholm, Jämtstark Gym i Östersund, Stygn - butik & atelje i Västervik, Lisa & Erik i Jönköping, SLM i Stockholm, iTmania i Perstorp och IT-Butiken i Ludvika.