Emila de Poret, sjunger på Stora Nyföretagardagen i Kungsträdgården 28 april

Emilia de Poret startade eget skivbolag Aristotracks hösten 2005 för att kunna få större artistisk frihet och kunna styra sin karriär som sångerska bättre, samt lansera sig själv på ett mer flexibelt, intressant och smartsätt. Detta resulterade i att Emilia de Porets album ”A life time in a moment” släpptes sen hösten 2005 gick direkt in på album topplistan. Emilia har ni sett i Rosa Bandet, Bröstgala i TV3, Morgon TV4, Uppesittarkväll /Bingolotto för att nämna några Tv program. Se och upplev Emilia de Poret live när hon framför några av singlarna från hennes album på nyföretagarmanifestationen i Kungsträdgården den 28 april, kl 11-15! Vecka 17 - vår största mobilisering någonsin för att skapa positiva vibrationer kring ny- och egenföretagandet. Bussturné till 9 städer och över 115 evenemang genomförs nu runt om i landet under veckan. Givetvis hoppas vi på att få träffa 1000-tals personer som vill prova nya utmaningar. Initiativtagare och arrangör är Jobs and Society NyföretagarCentrum. Bakom kampanjveckan ligger näringsliv, myndigheter och fackliga organisationer. Se hela programmet på www.vecka17.se Jobs and Socity NyföretagarCentrum Skeppsbron 22, 111 30 Stockholm Tel 08-14 44 00 Fax 08-21 14 54 www.nyforetagarcentrum.se Kampanjgeneral: Mats Evergren 0708-14 44 04 mats.evergren@jobs-society.se