Mässan Eget Företag till Göteborg, turné fler nya företag.

Gör mässbesöket till en heldag

Mässan Eget Företag är Sveriges ledande mötesevent för dig som driver eller vill starta företag, besöks varje år av tusentals besökare. – Nu kommer Eget Företag till Brewhouse, Göteborg, det är många fler anmälda än vad vi hade hoppats på säger, Mats Evergren, event-och marknadschef på NyföretagarCentrum Sverige.

20-tal seminarier med redan över 1 000 anmälda

En av mässans föreläsare är Michel Issa, Munken som blev multientreprenör. Seminarierna är kostnadsfria. Det är redan väldigt många bokade till föreläsningar. program & bokning

Här träffar du rådgivare, experterna och nätverken!

På Eget Företag finns många experter, rådgivare och informatörer på plats från en mängd företag, myndigheter och organisationer. NyföretagarCentrum har rådgivare från hela Göteborgsregionen på plats. utställare

Här ger vi lönsamma råd

I mässcafét finns nya affärsvänner och där kan man koppla av med en kopp kaffe och fika. Under dagen entreprenörer och gäster om sina bästa tips och berättar om sina utmaningar.

Dagens moderator på caféscenen – entreprenören som brinner för ledarskap

Maria Berghäll blev som 18-åring Europamästarinna i UF-företagande. Idag driver hon sitt egna företag, Pice of Value AB och hjälper människor och organisationer att utvecklas.

Här får du som är ny i Sverige extra hjälp!

Ny i Sverige och går i företagstankar, kanske har du drivit företag i ditt hemland? Då hälsar vi dig välkommen till mässan! Här finns svenska nätverk, experter och rådgivare på plats för hjälpa dig att starta och driva företag.

Välkommen till Eget Företag!

Allmän information

Datum: Torsdagen 27 april 2017
Öppettider*: tisdag 9.30–17.00
*Seminarier startar 30 minuter innan mässan öppnar.
Plats: Brewhouse, Åvägen 24, Göteborg
Hemsida egetforetag.se

Entré: Anmälan på hemsidan fri entré.

Mats Evergren, event- och marknadschef NyföretagarCentrum Sverige
Mobil 0708-14 44 04
Josefin Hildinge, projektledare, NyföretagarCentrum Sverige
Mobil 0709-54 35 15

Arrangör: NyföretagarCentrum i samarbete med följande partners.

Verksamt.se, Visma Spcs, Nordea, Björn Lundén Information, SMÅA, Unionen Egenföretagare, Get a Newsletter, Pensionsmyndigheten, Snowfire, Starta & Driva Företag, Wrebit, Safec, Soulmate Webb.