Sveriges största mässa- och kunskapsdagar för att starta och driva företag

Nu är det dags, den 9-11 november arrangeras Eget Företag på Stockholmsmässan, Sveriges ledande mässa- och kunskapsdagar för ny- och småföretagare.

Det är årets stora höjdpunkt för alla som brinner för entreprenörskap. Här finns många viktiga kontakter från utställande företag, myndigheter och organisationer tillsammans med närmare 100 kostnadsfria seminarier .

– Tusentals befintliga och blivande företagare kommer till Eget Företag för att rusta sig och bygga nya affärsrelationer och redan nu har vi över 5.600 stolar bokade till föreläsningarna berättar Mats Evergren, eventchef på NyföretagarCentrum som står bakom mässan. Vissa vet exakt vad de letar efter, andra vill bara vara en del av den bubblande kittel av inspiration som Eget Företag är.

Flera priser delas ut under mässdagarna, bl a Årets Nyföretagare, Årets Unga Nyföretagare, Årets Nyföretagarkommun, Årets Mentor, Årets Kooperativ samt SKAPA-priset som delas till idérika och innovativa människor.

– Tillsammans med alla fantastiska utställare och besökare – har vi gjort Eget Företag till en svårslagen arena för kunskap, information, nätverkande och kontaktskapande, säger Mats Evergren. Och givetvis finns vi på NyföretagarCentrum på plats med kostnadsfri rådgivning!

Eget Företag 2017

Datum: 9-11 november
Öppettider: Tors-fre 10-17. Lör 10-16
Plats: Stockholmsmässan, Älvsjö, AE-hallen

Partners: Företagarna, VismaSpcs, fplus, Verksamt.se, Regus, Almi Företagspartner, Coompanion Stockholm och Unionen Egenföretagare.

För mer information, kontakta NyföretagarCentrum Sverige:

Mats Evergren, Event- och marknadschef, NyföretagarCentrum Sverige
Tel: 0708-14 44 04. E-post: mats.evergren@nyforetagarcentrum.se