Jobzone Business Services växer med två nya medarbetare.

Jobzone Business Services, som fokuserar på rekrytering av tjänstemän, är ett relativt nytt bolag inom Jobzonekoncernen. På kort tid har satsningen nått framgångar genom att vara ett spännande och innovativt bolag. VR-rekrytering, unika personlighetstester och en ny form av referenstagning som ger en kvalitetssäkring genom ett icke diskriminerande arbetssätt är en del av framgångarna.

"Vi ska vara ett bolag som andas kvalité, kreativitet, engagemang och vårt främsta mål är vår vision om att ha världens lyckligaste medarbetare" Säger Ann-Catrine Heidmark, Regionchef Business Services.

Två nya rekryterare till verksamheten

Jobzone Business Services har anställt ytterligare två härliga medarbetare för att stärka upp teamet.

Kamilla Envall och Richard Zamani började båda två i augusti och efter en rolig och fullspäckad onboarding-vecka är de redan på banan och skapar framgång. Både Kamilla och Richard har klivit in i rollerna som rekryterare.

Kamilla Envall är utbildad personalvetare på Stockholms Universitet och kommer senast från Talentia där hon jobbat som researcher inom samhällsbyggnad i över 4 år.

”Jag ser fram emot att få lära mig nya sätt att arbeta på och bredda min kunskap inom rekrytering och bemanning tillsammans med Jobzone. Nu har jag varit här ett tag och måste säga att mottagandet har varit exceptionellt. Jag är otroligt glad över att få komma till ett sådant här glatt och energifyllt gäng” säger Kamilla Envall.

Richard Zamani har arbetat inom rekrytering och bemanning i ca 8 år och rekryterat inom de flesta branscher.

”Jag har fått en fantastisk introduktion och ni har samtliga varit otroligt varma och välkomnande. Jag ser fram emot att växa och få jobba tillsammans med er” säger Richard Zamani efter sin första tid på Jobzone.

Ann-Catrine Heidmark välkomnar sina nya kollegor

”Det känns väldigt roligt att få välkomna Richard och Kamilla till Jobzone. Deras erfarenhet, kreativa
nytänkande och känsla för kvalité kommer att bidra till våra kunders framgång” säger Ann-Catrine Heidmark, Regionchef för Jobzone Business Services.

• expansion
  • rekrytering
  • vr-rekrytering
  • jobzone business services

Jobzone är det varma, skapande och reflekterande bemannings- och rekryteringsföretaget. Vår vision är att ha världens lyckligaste medarbetare och vi arbetar varje dag för att skapa framgång för individer och organisationer genom att vara branschens bästa arbetsgivare. Vi gör det genom en lokal närvaro på över 50 orter i Sverige och Norge.

Helena Bombas Holmström

Presskontakt vice VD 070-795 03 50