Nyhet! Lansering av mobilsite för Johan Lidby Vinhandel

Pressmeddelande   •   Nov 25, 2011 16:17 CET

Johan Lidby Vinhandel AB lanserade i samband med mässan Mitt Kök en mobilsite för Johan Lidby Vinhandel. I dagsläget finns det produktinformation för 56 viner i företagets produktportfölj upplagda på den mobila siten. Tanken är naturligtvis att den utvecklas och att företagets samtliga viner ska finnas upplagda. Detta arbete beräknas vara färdigt under första kvartalet 2012.

QR-koder har tagits fram till samtliga viner. QR-koder har börjat få stort genomslag i Sverige och vinbranschen har mer och mer börjat använda tekniken för att kunna ge konsumenten ett mervärde utöver vinets smak och doft säger Monika Åström Marknadsansvarig Johan Lidby Vinhandel.

Mobilsiten har tagits fram i samarbete med Blaise de la Croix och företaget Tagdevin.

På Johan Lidby Vinhandel väljer vi ut, importerar och marknadsför högkvalitativa vin- och spritsorter från producenter med stark profil och personlig prägel på sina produkter. På denna värdegrund har vi de senaste tio åren byggt upp relationer med små och medelstora familjeföretag på alla kontinenter.

Kommentarer (0)