JoiaAgency i samarbete med Harrys

JoiaAgency presenterar tillsammans med Harrys en unik nöjes- och bokningsportfolio för Harryskoncernens alla verksamheter. Året delas upp på tre perioder och kommer erbjuda alla Harrys i Sverige olika nöjen i olika genres. Den första perioden innefattar fem bokningsbara kvällar/koncept och sträcker sig fram till mitten av Juni. Därefter följer sommaraktiveringar och efter det en kombinerad höst/vinter period.
Ambitionen är att erbjuda nöjen sett till allas behov. Det här är nöjesbokningar som ska täcka Harrys alla målgrupper och innefattar alla typer av event; allt från Quizkvällar, Trubadurkvällar, Coverband, DJs samt nattklubbsinriktade event.
– Vi har valt att samarbeta med JoiaAgency för att intensifiera aktiveringar av våra krogar. Genom det här samarbetet kan vi erbjuda våra krogar ett brett utbud under ett helt år, vilket känns väldigt kul. Det här är ett trepartssamarbete där några av Harrys leverantörer också är med i konceptutvecklingen samt delfinansiärer av eventen, säger Gustav Löfving, marknadschef på Harrys.
– Det här är ett stort steg för oss på Joia och ger vårt företag helt nya utmaningar, säger Thomas Svanström, projektledare på JoiaAgency. Att även erbjuda Harrys artister för unika ’Harrys turnéer’ ligger också i pipeline, avslutar Thomas.

Presskontakt/projektledare JoiaAgency
Thomas Svanström, dontomaso@joia-agency.com, Tel 0730-221112