JoiaAgency presenterar Bråvalla Dayparties!

Idag står det klart att JoiaAgency arrangerar tre stycken dagsfester under Bråvalla Festivalen i Norrköping den 26-28 Juni. Dagsfesterna arrangeras på stora dansscenen och är det första som händer på Bråvalla varje dag.
   – Vi har tre akter varje dag som kommer kicka igång festen från den stora dansscenen på festivalområdet, säger Thomas Svanström på JoiaAgency.
   – Det känns jätteroligt att kunna presentera nyheten om Bråvalla Dayparties idag. Vi har länge tittat på hur vi ska kunna att göra en grym dagsfest på Bråvallafestivalen och det känns som att vi hittade helt rätt när vi valde att sammarbeta med JoiaAgency, säger Linn Stigsson Stern på FKP Scorpio.
   – Vi på JoiaAgency får här en möjlighet att visa upp några av våra etablerade och några av våra up-and-coming akter på Sveriges största festival. Och de kommer leverera en skön fest till alla besökare, det kan inte bli bättre, säger Luciano Ingrosso.

Akterna som uppträder är (i bokstavsordning):
Bad Things by Daniel Pereaux & Jerry Rekonius, Female DJ Revolution, Filip Jenven, Frontload (Österrike), Kuddrum, PANG!, Rasmus Faber, Simone Vitullo (Italien) och Stockholm Syndrome.

• Female DJ Revolution
  • nattklubb