Albin Myers nominerad i kategorin ‘Årets Dans’ på P3Guld!

Idag är vi lite extra stolta på JoiaAgency. Albin Myers har blivit nominerad i P3 Guld kategorin ‘Årets Dans’. Tillsammans med artister som Avicii, Axel Bohman, Carli och La Fleur är Albin den akt som gjort störst avtryck på den svenska dans scenen under 2013.

– Jag känner mig oehrört hedrad och tycker att det sjukt roligt att få den här nomineringen. Att vara nominerad i den här kategorin tillsammans med dessa artister är jättestort för mig, säger Albin Myers till oss på JoiaAgency.

– Det här är otroligt roligt för Albin. Han har jobbat stenhårt för att komma hit. Albins unika stil och egna sound har gjort honom till en av Sveriges absolut största DJs, menar Jonas Sellberg, JoiaAgency.

• albin myers
  • p3guld
  • p3 guld
  • joia records

JoiaAgency är Skandinaviens största Dj-agentur och förmedlar artister både nationellt och internationellt. Bolaget startades av Jonas Sellberg, Thomas Svanström och Luciano Ingrosso i slutet på 2010. JoiaAgency har under sin verksamma tid arbetat med majoriteten av alla nattklubbar runt om i Sverige.