JoiaAgency firar fem år i branschen

Idag firar vi på JoiaAgency fem år i bokningsbranchen. Vi har under fem års tid varit en av de ledande bokningsagenturerna för svenska och utländska DJs på den skandinaviska marknaden.
Under de gångna åren har vi haft förmånen att få arbeta med flera välkända, internationella producenter och DJs. Vi har även startat flera givande och intressanta projekt med många av de största varumärkena på barhyllorna för att ge dem en ännu bättre exponering genom olika framgångsrika event och turnéer.
Att få vara med och skapa spännande artistbokningar och event och att hjälpa våra kunder med upplevelser för sina gäster är den ständiga drivkraften för oss på Joia. Att kunna vara det bollplank som många arrangörer behöver samt att ha örat mot rälsen för att vara med och skapa framtidens nattklubbs- och musikupplevelser. Det är det här som ger oss energi och gör att vi kommer vara lika ambitiösa i framtiden. Vi vill med detta tacka alla våra kunder, artister, samarbetspartners, musikälskare, vänner och fans för våra första fem år tillsammans och ser ljust på framtiden!

Vännerna på JoiaAgency

För intervjuer vänligen kontakta Thomas Svanström - dontomaso@joia-agency.com

• nattklubb
  • turné
  • Female DJ Revolution

JoiaAgency är en artistagentur. Företaget startade som en renodlad agentur för DJs som förmedlas både nationellt och internationellt. I Januari 2013 inleddes ett samarbete med Rex Music som gör att agenturen även handhar traditionella liveartister, framförallt på den svenska HipHop scenen. Bolaget startades av Jonas Sellberg, Thomas Svanström och Luciano Ingrosso i slutet på 2010. JoiaAgency har under sin verksamma tid arbetat med majoriteten av alla nattklubbar runt om i Sverige.