Carl Ekerling ny styrelseledamot i Jojka Communications AB

Stockholm den 28 maj

Carl Ekerling ny styrelseledamot i Jojka Communications AB

På Jojkas bolagstämma den 21 Maj valdes Carl Ekerling in som ny styrelsemedlem. Carl har erfarenhet från flertalet branscher där Jojka har tillväxtambitioner som industri, energi, fastighet samt entreprenad. Carl arbetar idag som CFO på BrainHeart Energy Sweden AB och var tidigare VD på Datscha AB.

”Jojka har under de senaste åren tagit tydliga steg framåt och har en intressant tid framför sig. Jag ser framemot att dela med mig av hands on affärsutveckling och min erfarenhet av att ta mindre bolag vidare till nästa nivå säger Carl Ekerling”

Jojka Communications AB (publ)

Om Jojka

Jojka är en interaktiv kommunikationstjänst som hjälper företag och organisationer att kommunicera med kunder och anställda på ett effektivt sätt. Jojka har idag två olika produkter: en SMS-baserad produkt för mobil marknadsföring (Salesboost), samt Survey som gör det lättare för företag att få reda på vad ens kunder tycker om sina konsulter. Företaget Jojka Communications AB är noterat på AktieTorget och har runt 750 aktieägare. Styrelsen innehar direkt och indirekt ca 40 % av aktierna i bolaget.

• arbetsorder
  • detaljhandel