Vi vill stolt presentera vår ambassadör - Susanne Liljenberg

Susanne Liljenberg – Varför är du ambassadör för Jontefonden?

– Det ligger väldigt varmt om hjärtat att vara ambassadör för Jontefonden och jag tycker det är väldigt viktigt att vara en budbärare åt deras budskap. Hela arbetet med och inom Jontefonden från start till hur det blivit idag känns jätteviktigt att få vara med i, och det gör verkligen skillnad.

– Alla vi ambassadörer är som en slags missionärer och budbärare åt Jontefondens viktiga budskap där jag tycker det är viktigt att förbättra folks kunskaper inom donationsområdet. Det räcker att prata om det för att upptäcka hur mycket okunskap det finns där idag.

– I mina föredragshållanden träffar jag mycket människor, och oftast kommer jag på ett naturligt sätt in på ämnet och börjar berätta om Jontefonden.