Succén fortsätter! Musikalen Grease förlänger!

Pressmeddelande   •   Okt 25, 2019 13:59 CEST

Caroline Kuhmunen Johansson och Anton Hagman i succémusikalen Grease

Nu släpps biljetterna fram till den 16 februari på Nöjesteatern i Malmö. Efterfrågan på biljetterna är stor. Föreställningarna till mellandagarna och början på nya året är släppta till försäljning. Absolut sista föreställning är det 16 februari. Nanne Grönvall ersätter Lotta Engberg i rollen som Rektor Lynch mellan jul och nyår samt 24-25-26 januari.

Föreställningen är kritikerhyllad:

"Det svänger som satan! (Aftonbladet)

Koreografin, kostymerna och mask/perukdesign imponerar (Aftonbladet)

"helheten" är bra - riktigt bra! (SKD)

Tempot är högt genom hela föreställningen (SKD)

Grease är en lysande muskial för hela familjen (tidn Kulturvinden)

"Full pott" (Veckotidningen.se)

Läs mer: www.greasethemusical.se