Ulf  "Masken" Andersson
Ulf "Masken" Andersson

The Gonks - A Tribute • En högst personlig nostalgitripp!

Nöjesteatern lördag 13:e april - kl. 19.00

The Gonks - A Tribute • En högst personlig nostalgitripp!

Så här säger den gamle Gonkstrummisen & sångaren Ulf ”Masken” Andersson mer än femtio år efter att gruppen lagt av.

– ”Att få göra en The Gonks - A Tribute-konsert har länge varit ett drömprojekt för min del. Det känns nämligen som att väldigt många av de låtar vi spelade in under det fantastiska 60-talet fortfarande håller hela vägen”.

- Konserten kommer att innehålla samtliga låtar som vi spelade in och jag har lite extra ”feeling” för de originallåtar som hamnade på B-sidan av våra singlar. Flera av dem var värda ett betydligt bättre öde!

Varmt välkomna till denna annorlunda och genuina helaftonstripp ”down memory lane”!

Konserten blir ca 2,5 tim (inkl paus) och kommer att innehålla låtar som t.ex: Keep Your Big Mouth Shut, Work Song, Goodnight Irene, Happy Crowd och Going Round. Och alldeles självklart den stora hiten: Loppan!

Mer info kring konserten hittar du på: www.gonksmasken.com

Producent: Ulf Masken Andersson