Anders Johanson tillbaka på Kabona

Efter en skön semester så rivstartar vi nu med den glädjande nyheten att hälsa ytterligare en före detta kollega välkommen tillbaka till oss!

2001 när bolaget startades så var Anders en av de tre grundarna till Kabona. Förra året tog han beslutet att, efter 15 år på Kabona och över 25 år i branschen, prova något nytt. Hans uppdrag blev att strukturera upp ett internationellt familjebolag inom GeoEnergi inför en generationsväxling och förberedande ägarförändring. Nu är uppdraget slutfört och överlämnat till familjen och operativ koncernledning som ska fortsätta utveckla bolaget.
Från den 1 augusti är han nu tillbaka på Kabona där han ska bistå ledning och medarbetare med Kabonas strategiska plan och utveckling.

”Det ska bli riktigt kul att bistå den nya ledningen och Kabonas medarbetare med kompetens och erfarenheter inom branschen för energibesparing både i och utanför fastigheter” – säger Anders

Anders är en stor tillgång för Kabona och kommer med sin kompetens och yrkeserfarenhet kunna bidra mycket i vårt arbete att leverera det bästa energigeniala systemen på marknaden.

• kabona
  • ecopilot