Semestern är över

Nu är semestern över och vi intar vår plats i vardagen igen. Vi hoppas att ni har haft en underbar sommar med många fina minnen att bära med er. Vi på Kamoda ser fram emot en spännande höst med fortsatt utveckling av våra olika tjänster, våra kunder och även nya samarbeten.

Kamoda levererar helhetslösningar inom företagstelefoni och mötestjänster. Vi ser hur viktigt det är för våra kunder att deras kommunikation fungerar. Det kostar företag mängder med pengar om verksamheten står still pga. driftstörningar etc. Det är viktigt för oss på Kamoda att leverera en driftsäker lösning som ska underlätta och förbättra er vardag med bra service, stor kompetens och våran fulla närvaro.

Har du kommit tillbaka efter semestern och funderar över er situation gällande kommunikation? Vill ni se över era operatörstjänster? Ni kanske har funderat över att spara in på resor och är intresserade av mötestjänster online? Ring eller maila oss, så hjälper vi till att se över er nuvarande situation för att se om vi kan förbättra och förenkla er vardag.

Ted Börjesson

Presskontakt +46 10 155 66 07