Kenwood sponsrar Smaka på Stockholm

Pressmeddelande   •   Jun 02, 2015 16:26 CEST

Under 4-7 juni blir Kungsträdgården en gastronomisk mötesplats för alla mat- och dryckesintresserade. Smaka på Stockholm, en av världens största matfestivaler och Sveriges största återkommande evenemang, gästas av de främsta kockarna, food trucks och restaurangerna från Stockholm, Göteborg och Åre.

Kenwood är stolt sponsor av Smaka på Stockholm. Kenwoods köksmaskiner kommer att användas av Cook-alongdeltagarna under ledning av bl.a stjärnkockarna Ulf Wagner och Gustav Trädgårdh.

För dagliga uppdateringar direkt från Smaka på Stockholm följ @kenwood_se på instagram.

På Kenwood designar och tillverkar vi med stolthet ledande, stilfulla och effektiva köksapparater sedan 1947. Kenwoods köksmaskiner används flitig av kockar världen över och som expert på matlagning ligger vårt fokus i att se till att varje Kenwood produkt ökar glädjen i din matlagning och levererar genomgående hög kvalitet så enkelt som möjligt. Kenwood är en del av DeLonghi Group. Besök oss på www.kenwoodworld.com/sv-se

Kommentarer (0)

Kommentera