Afro-Caribbean Travel lanserar kryssningar!

Afro-Caribbean Travel, ö-experten i Kenzan Travel Group där varumärkena Aktivresor och Kenzan Tours också ingår, lanserar kryssningar i Indiska Oceanen och Karibien.

-Vi hakar på en tydlig trend, nämligen att svenskarna vill vara aktiva och få fler upplevelser när de reser på semester” säger företagets VD Olle Stålberg och fortsätter

-Vi har 25 års erfarenhet av öarna i Karibien och Indiska Oceanen och vår styrka är att kombinera kryssning med innehållsrikt land arrangemang i anslutning till kryssningen”.

Kryssningar erbjuds med rederierna MSC Cruises och Variety Cruises där lanseringen får draghjälp av en attraktiv kampanj där medpassageraren erbjuds 50 % rabatt på ett antal utvalda kryssningar i Karibien med MSC Cruises, ett erbjudande som gäller fram till 31 maj. MSC Cruises har i flera generationer visat stor passion för havet och är måna om att göra erfarenheten ombord till en oförglömlig upplevelse. MSC Cruises kryssningar passar gammal som ung.

Ett smakprov på kryssningar som med fördel kombineras med landarrangemang på populära destinationer som till exempel Kuba, Barbados och Seychellerna är; Myllrande kubanska gator och antika mexikanska ruiner, Kryssning Barbados och Grenadinerna och Kryssning i Seychellernas skärgård.

Läs om hela vårt utbud på kryssningar här.

• Semester

Kenzan Travel Group består av Afro-Caribbean Travel - Aktiv Resor - Kenzan Tours.

Tillsammans erbjuder vi dig en värld utanför de traditionella resmålen och där vi är övertygade om att du och jag, genom vårt semestrande och turistande, bidrar till att både underlätta och förbättra vardagen på de utvalda resmålen.

Vi är mycket kunniga inom våra geografiska temaområden och vill att du ska få de bästa möjliga upplevelserna och de härligaste minnen att inspireras av och längta tillbaka till.