KIBI förstärker med fyra nya medarbetare - En storsatsning för att möta vårdens behov

News   •   Jan 30, 2018 14:45 CET

E-hälsoföretaget KIBI fortsätter att blicka framåt och rekryterar fyra nya medarbetare i januari.

Thomas Holmberg kommer närmast från Stanley Security Sverige AB och kommer att arbeta som support-och leveranskonsult.

Jesper Mosegaard kommer att arbeta som support- och leveranskonsult och har tidigare arbetat på Delta MedTech.

Sathya Krishnan är ny utvecklare på KIBI med kundsupport som huvudsakligt ansvarsområde. Sathya har tidigare arbetat hos KIBI i projektform.

Brian Artz blir junior utvecklare på KIBI. Han kommer närmast som nyutexaminerad från Chicago DePaul University College.

- Vi välkomnar Thomas, Jesper, Sathya och Brian till KIBI-familjen och jag är övertygad om att våra kunder kommer att få stor nytta av den kompetens som våra nya medarbetare besitter. Rekryteringarna utgör ett strategiskt led i vårt arbete att möta vårdens behov, kommenterar Robert Cygnaeus, vd KIBI.

Comments (0)

Comment

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.