Gina Azaric blir ny Nordisk Marknadsdirektör på KICKS!

Gina Azaric blir ny Nordisk Marknadsdirektör på KICKS!

Gina Azaric börjar som Director of Brand, Marketing and E-commerce på KICKS Kosmetikkedjan AB.

Gina har sedan 2003 jobbat som Marknadschef på 3, ett varumärke som hon har varit med om att bygga upp från starten till att idag vara en av Sveriges största mobiloperatörer. Tidigare var hon bl a marknadschef på Arla Foods, lastminute.com och hon har blivit utnämnd till "Bästa Marknadschef" av tidningen Resumé två år i rad.

- Jag är väldigt glad att ha rekryterat Gina till rollen som Director of Brand, Marketing and E-commerce för KICKS och ser framemot de kunskaper och erfarenheter hon kommer att tillföra. Gina känns helt rätt för den här rollen och jag är övertygad om att hon kommer att bidra till KICKS fortsatta utveckling, säger Pontuz Bjelfman KICKS CEO.

KICKS är Nordens ledande kosmetikkedja med över 240 butiker i Sverige, Norge och Finland samt en av Nordens enda auktoriserade onlineaktörer när det kommer till att sälja skönhetsprodukter och varumärken som Dior, Smashbox, Urban Decay m m.

- Jag ser verkligen fram emot att vara med på KICKS fortsatta tillväxtresa och kunna bidra till att bygga Nordens ledande kosmetikkedja, säger Gina Azaric.

KICKS är den ledande skönhetskedjan i Norden och består totalt av 240 butiker: 143 i Sverige, 17 i Finland och 82 i Norge. Med attraktiva varumärken inom doft, makeup, hudvård och hårvård samt välutbildade skönhetsexperter i butik erbjuder KICKS ett modernt och internationellt koncept. KICKS kosmetikkedjan AB ingår i Axstores.