KICKS Beauty relanserar hela sitt sortiment av hårborstar och håraccessoarer

KICKS Beauty relanserar hela sitt sortiment av hårborstar och håraccessoarer

Rätt hårborste för såväl hårtyp, hårlängd och användningsområde är avgörande för att uppnå det resultat du eftersträvar. KICKS Beauty relanserar nu hela sitt sortiment av hårborstar och håraccessoarer där man både uppdaterat designen, som nu går i toner av guld och rosa, samt adderat nya produkter. Här finner du stilrena borstar för alla hårlängder som vårdar ditt hår samtidigt som det blir glänsande och mjukt, tack vare bland annat den fuktbevarande Tourmalin-teknologin. För dig som följer vårens trender med olika spännande håruppsättningar lanseras även eleganta håraccessoarer som räddar dig från en dålig hårdag och gör det enkelt att addera en snygg touch till din uppsättning.

Stilrena högkvalitativa hårborstarför alla hårtyper och ändamål

I KICKS Beauty's sortiment finner du borstar för olika hårtyper, hårlängder ochen mängd olika ändamål, som exempelvis KICKS Wet Hair Brush som är specialdesignad för supersmidig utredning av vått hår och anpassad för medellånga till långafrisyrer. Den kan dessutom användas på förlängningar och peruker, och har ett smart handtag för upphängning i duschen. Självklart kan du även använda borsten på torrt hår.

För dig som eftersträvar mjukt och glänsande hår passar KICKS Glow Brush perfekt. Borsten fördelar skalpens naturliga vårdande oljor över ditt hår och motverkar friss samtidigt som håret får en fin glans. Borsten reder även skonsamt ut trassligt hår. När du är på språng är däremot den praktiska och behändiga lilla borsten KICKS Detangling Brush ett självklart val. Denna borste har en smart design med ett litet och greppvänligt format samt att den snabbt och varsamt reder ut trassliga tovor.

Håraccessoarer för alla tillfällen

Fina håraccessoarer som lyfter din håruppsättning och kompletterar din outfit är helt rätt i tiden. I samband med relanseringen presenterar KICKS Beauty ett urval av högkvalitativa håraccessoarer som passar både enkla uppsättningar på språng eller chica halvuppsättningar. Tonerna går i guld på de stilrena minimalistiska accessoarerna som bland annat innefattar en hårklämma och en större hårnål som bägge kan användas till en rad olika håruppsättningar. För en mer vardaglig look hittar du även sammetsscrunchies i svart eller puderrosa som gör det lätt att hålla håret på plats i en mängd olika frisyrer utan att det slits.I sortimentet hittar du också en frisörsax av rostfritt stål i guld som fungerar perfekt för att trimma eller klippa hår för att uppnå professionellt resultat även hemma.

För mer information om hela sortimentet och priser se bifogat produktblad. KICKS nya hårborstar och håraccessoarer finns i alla KICKS-butiker och på kicks.se från vecka 8.

Mathilda Johansson, Patriksson Communication
Mathilda.Johansson@patrikssoncomms.com, +46 707 898 246