Nya innovativa brun-utan-sol-verktyg från KICKS Beauty

För att nå den perfekta fuskbrännan är det viktigt att ha rätt verktyg. KICKS Beauty lanserar till våren tre nya applikatorer med innovativ design som underlättar appliceringen av brun-utan-sol, samtidigt som du slipper oroa dig för fläckiga händer.

KICKS Beauty har tagit fram en serie innovativa brun-utan-sol-verktyg som är utformade för att slippa fläckiga händer och ojämna appliceringar. Med borstarnas ergonomiska handtag ges ökad flexibilitet och med sina tätt packade fiberstrån i syntetiskt material får du ett fläckfritt resultat varje gång. I serien ingår även en uppdaterad modell av brun-utan-sol-handsken, som är försedd med mjuka kanter och en sammetslen yta för en behaglig applicering.

I serien ingår tre verktyg, varav två borstar och en handske. Borstarna kommer i guld med vita detaljer och handsken i svart.

• KICKS Self Tan Applicator Body är främst anpassad för kroppen. Borstens unika design med ergonomiskt handtag gör appliceringen av brun-utan-sol-produkter jämnare och enklare än någonsin förr, speciellt vid svåra områden såsom knän och armbågar.
    Pris: 169 kr
  • KICKS Self Tan Applicator Face är huvudsakligen anpassad för ansiktet. Borstens utformning med ovalt borsthuvud och flexibelt handtag ger vid applicering ett jämnt och fint resultat.
    Pris: 199 kr
  • KICKS Self Tan Applicator Mitt, en skyddande handske som gerett jämnt och perfekt resultat. Med mjukare kanter och en sammetsliknande yta ger den en behaglig applicering.
    Pris: 59 kr

Alla brun-utan-sol-verktyg säljs separat förpackade.Produkterna kommer under våren att finnas i alla KICKS-butiker samt på kicks.se från vecka 14.

Anna Morén, Patriksson Communication, anna.moren@patrikssoncomms.com, +46 707 898 248

Maria Kempe, pressansvarig KICKS, maria.kempe@kicks.se, +46 72 580 39 70