Varumärkesstrateg startar egen designbutik

Ny webbutik har fötts! Crazy Daisy har nu öppnat portarna tlll butiken www.crazydaisy.se. Där hittar du initialt anteckningsböcker med läcker design. Även den uppskattade barnboken "Ipan och Jompen borstar tänderna" finns att köpa där samt Ipan och Jompen tröjor för de små men även till de stora.

Crazy Daisy som koncept föddes när ägaren till reklambyrån Högberg.gruppen AB, Kikki Högberg, behövde få utlopp för sin egen kreativitet och egna projekt.
- Tidigare målade jag tavlor i olja men sedan jag startade reklambyrån har det inte funnit tid. Men nu är det dags att prioritera den sidan igen, säger Kikki. Det här är bara början - det kommer att hända mycket på den fronten i år.

Boken "Ipan och Jompen borstar tänderna" togs fram tillsammans med systerdottern Pia Högberg som illustrerat och systern Gun Högberg som skrivit texterna. Syftet var att göra en bok som förenklade tandborstning för föräldrarna. En bok som lockar till skratt och ändå har smarta tips till de vuxna. Boken har blivit oerhört populär både av föräldrar och av tandvårds, och sjukvårdspersonal. OCH framförallt av barnen.

2009 blir ett bra år, avslutar Kikki

För mer information: Kikki Högberg, 070-3705261