Sara Pontander blir Commercial Manager för KILROY Sweden AB

KILROY Sweden AB är den ledande aktören på den svenska marknaden för reseupplevelser, utlandsstudier och skräddarsydda resor för unga och studenter. KILROY hjälper målgruppen att utforska livet under filosofin “EXPLORE LIFE”. Oavsett om man skall resa, studera, jobba eller praktisera utomlands så är KILROYs mål att uppfylla drömmar.

Sara Pontander tillträdde 12 januari 2015 som Commercial Manager för KILROY Sweden. Det överordnande kommersiella ansvaret ligger under Flavia Forster, som är General Manager för KILROY i de nordiska länderna.

Sara Pontander har arbetat på KILROY under många år tidigare inom försäljning, utbildning, produkt och marknadsföring. Hon kommer tillbaka till KILROY efter att under knappt två år arbetat på Apollo/Kuoni som Nordic Product Manager Roundtrips.

- Det är jättekul att vara tillbaka på KILROY igen och jag tror att mina tidigare erfarenheter kommer väl till pass i min nya roll säger Sara Pontander.