1+1=3!

1+1=3!

2 pionjärer på den digitala postmarknaden, Brevo och Kivra. Tillsammans är vi övertygade om att vi kan förändra sättet som post skickats i hundratals år!

Arbetet med sammanslagningen av Brevo och Kivra är enormt spännande och vi tänkte passa på att dela med oss av hur det kommer påverka dig som privatperson.

• Om du använder Brevo kommer allt ditt innehåll flyttas över till Kivras tekniska plattform och användargränssnitt.

• Den digitala brevlådan efter sammanslagningen kommer heta Kivra och integrationen förväntas vara klar under första halvåret 2014.

• Kivra är en responsiv webbtjänst vilket innebär att du kommer kunna läsa din post i såväl mobilen, surfplattan och datorn (det finns även en iOS-app).

• Du kommer kunna ta emot post från: CreditsafeSergelUCGodElSkandiaFOREX BankSt1 och Haparanda kommun

Sammanslagningen har gett oss en tydlig position som Sveriges ledande digitala brevlåda med över en halv miljon användare, vilket resulterat i att fler företag fått upp ögonen för oss. Vi för just nu en dialog med flera spännande avsändare, allt för att kunna uppfylla vår vision om att förenkla din vardag genom att låta dig ta emot mer och mer av din post digitalt.