Ny site för Universal Poplab

Pressmeddelande   •   Mar 22, 2006 11:29 CET

Idag lanseras Universal Poplab sin nya webbplats. Webbplatsen bygger på Joomla! och här kan man bland annat lyssna på deras musik och se musikvideos. Webbplatsen innehåller även funktioner för bildgalleri, gästbok, nyheter, nyhetsbrev m.m.

Webbplatsen är utvecklad tillsammans med Foto & Form Pierre Bremell.

Vi är en webbyrå i Göteborg som tar helhetsansvar för våra kunders digitala närvaro. Sedan 2003 har vi levererat webbplatser och andra digitala lösningar åt både små och stora kunder. Idag är vi 15 webbentusiaster som med ledstjärnorna effektstyrning, öppen källkod i form av Drupal och Wordpress samt ett agilt arbetssätt tar oss an analys, strategi, design, utveckling och förvaltning av webben med sann glädje och stort engagemang.

Mer om Kodamera på Kodamera.seFacebookTwitter och LinkedIn.

Kommentarer (0)