Stor uppdatering av mat-appen Kokaihop.se!

Appen Kokaihop.se är med över en miljon nedladdningar en av de största och mest uppskattade matapparna. Nu har Kokaihop fått en rejäl uppdatering för både iOS och Android. Ladda ned här!

Appen innehåller mer än 30 000 recept skapade och testade av hemmakockar i hela landet. Ett socialt nätverk där man kan diskutera matlagning, betygsätta recept och spara sina favoriter. En guldgruva för matinspiration! Designmässigt har appen fått ett ansiktslyft med fokus på att ännu snabbare inspirera i köket och vara enkel att använda.

Kokaihop är helt gratis att använda och självklart finns alla populära funktioner så som dagens recept, sök och senaste kommentarer kvar. Vill man få sitt recept publicerat i appen laddar man upp det på vår webbsida www.kokaihop.se

Välkommen till nya Kokaihop.se!