Nytt i MaxiFleet

MaxiFleet är ett system under ständig utveckling, nya funktioner såväl som förbättringar är en grundstrategi för MaxiFleet. Här nedan de senaste nyheterna i MaxiFleet:

Milstolpar

Milstolpar är en ny funktion som möjliggör att bättre kunna följa upp maskinens prestanda efter genomfört serviceprogram, utbildning av förare eller annan händelse som kan påverka produktionen. Funktionen är tänkt att användas tillsammans med kundens lokala serviceorganisation.

En milstolpe symboliserar en större händelse under maskinens livscykel, till exempel service eller förar-utbildning. Milstolpen kan skapas automatiskt av systemet, när till exempel ett aggregatbyte görs. Den kan också läggas in av en tekniker eller utbildare. Manuellt tillagda milstolpar kan redigeras eller tas bort i efterhand.

När en milstolpe finns registrerad är det enkelt att göra en uppföljning på maskinen och jämföra olika faktorer före och efter milstolpen.

Analys av maskin som mejlrapport

Det finns nu möjlighet för kunden att få rapporten Analys av maskin skickad per mejl automatiskt. Precis som med alla andra rapporter går det att välja hur ofta rapporten ska skickas och i vilket format. Om en kund har flera maskiner så kommer det att skickas en rapport per maskin.