Nya krafter hos Koncept & Event!

CAROLINE JOHN-CHARLES

Project Manager Team Leader är en ny roll, så väl som en nyckelroll för fortsatt utveckling hos oss på Koncept & Event. Caroline är en driven och engagerad marknadsförings- och försäljningsekonom med bred erfarenhet av projektledning, event, marknadsföring, försäljning & kundutveckling.

Direkt från eventbyrån Hansen har vi värvat en serviceinriktad, kvalitetsmedveten och kreativ kraft som arbetar med både helheten och detaljerna. Hon är en teamplayer med ett stort engagemang och tydligt driv vilket satt henne i en position där hon arbetat med flertalet av Sveriges största företag och starkaste varumärken.

ROBERT SUNDÉN

Vi välkomnar också vår nya Client Director! Robert kommer från en tjänst som säljare och kundansvarig på en eventbyrå i Stockholm och är erfaren i rollen. Han drivs mycket av att bygga starka och långavriga relationer med såväl befintliga som nya kunder.

Det som utmärker Robert är att han håller ett högt tempo, är effektiv och även duktig på att känna av vad som ska göras för att uppfylla en kunds förväntningar. Förutom med hans hängivenhet, noggrannhet och energi passar Robert bra in med sitt moderna tänk kring evenemang.

• #nyrekrytering
  • #effektivaevent