Fyndiq valde Effectplan

Fyndiq AB har valt Effectplan SaaS för sin budget och planering och kommer att vara i drift under oktober. Eftersom Fyndiq driver marknadsplatsen Fyndiq.se så var det SaaS som var det naturliga valet. Effectplan passar dessutom in i Fyndiqs snabba utveckling där man vet att verksamheten kommer att vara i ständig förändring.

Om Fyndiq

Fyndiq är fyndvaruhuset på nätet som varje dag är fullt med nya överraskningar. Hos dom kan du enkelt och tryggt fyndshoppa bland hundratusentals produkter. Här hittar du allt från heminredning, köksgeråd och skönhetsprodukter till mobiltillbehör, leksaker, barnkläder, hemelektronik och mode. Hela Fyndiqs sortiment består av produkter från hundratals webbshopar och butiker i Sverige som vi knutit till oss, och produktutbudet uppdateras dagligen med nya, roliga fynd. Allt från presenter, bra att ha-grejer till saker du inte ens visste du behövde! Fyndig AB är idag 120 anställda och fortsätter att växa.