Konsultnets första Effectplankund i Tyskland

SÜDVERS-GRUPPE, en framgångsrik försäkringsmäklare med kontor i Tyskland, Österrike och Kroatien, har tecknat avtal för Effectplan. Projektet kommer att avslutas inom kort och drivs av vår tyska partner Consurance.

"Projektet med Effectplan framskrider bra, kunden är mycket nöjd med hur projektet fortskrider och systemet kommer att tas i drift inom kort", säger Christian Riffner, Seniorkonsult, Consurance.

Om Consurance
Consurance erbjuder specialanpassad rådgivning och tjänster, i enskilda såväl som standardiserade mjukvarulösningar, samt fördjupad kunskap inom Business Intelligence. De erbjuder internationell expertis, högt kvalificerade konsulter, innovativa tjänster och framgångsrika lösningar. Consurance är ett ungt och dynamiskt företag som bygger på många års erfarenhet. Deras utbud av tjänster omfattar strategisk och konceptuell processkonsulting, teknisk implementation, och traditionell management-och organisationsrådgivning - ett effektivt svar på alltmer komplexa och konkurrensutsatta marknader.

Läs mer om Consurance på www.consurance.dewww.effektiv-planen.de