Carolina Gårdheim har börjat blogga

Så här skriver Carolina själv om sin blogg:

Jag har genom åren märkt att många blir så otroligt glada över de kärleksfulla budskap vi har på våra produkter, de månadsbrev jag skriver i vårt nyhetsbrev, de små hejaropen vi lägger ut på Facebook och den inspiration vi har på vår hemsida. Ni är många som har berättat att det känns att det kommer från hjärtat (och det gör det verkligen!), och att det också går rätt in i hjärtat. Det är underbart att höra.

Under en längre tid har jag känt att jag vill utveckla den här kommunikationen med er kunder och vänner till Kreativ Insikt och den idé vi står för och det är därför jag har startat den här bloggen.

Här känner jag att jag kan vara lite friare än på hemsidan och i nyhetsbrevet och få lite mer utrymme än på Facebook när jag skriver om mina tankar om livet och slänger ut mina frågor till er likasinnade eller ifrågasättande medmänniskor. Hur kan vi uppnå våra drömliv, hur kan vi bli ännu bättre livskonstnärer än vi redan är, skapa mera medvetet, och hur kan vi bidra på bästa sätt till denna vår jords utveckling, väl och ve?

För jag tror inte på en enda sanning. Jag säger aldrig att ”det ÄR så här” eller ”gör så här så blir du lycklig”. Jag vill utmana dig att hitta dina egna svar, din egen sanning om dig själv och livet. Låt ingen annan diktera ditt liv! Bara du kan veta vad som är bra för dig, och därmed för din omgivning och i slutänden för världen.

För min tro är att vi alla hänger ihop på något sätt. Vi påverkar varandra mer än vi kanske tror. Och om jag tar ansvar för mitt liv, försöker göra det bästa av det, försöker att välja utifrån kärlek istället för rädsla, och ta vara på min unika uppsättning talanger, egenskaper, drömmar och drivkrafter – då blir det bäst för både mig och världen.

Med den här bloggen vill jag därför inbjuda dig till en resa. En resa i våra oändliga möjligheter, en resa i harmoni och passion, en resa utan returbiljett till landet Mitt liv som jag vill leva det.

Häng med!

Livskonstnär och grundare av Kreativ Insikt