Följ ditt hjärta – Carolina blir intervjuad av Lilou Mace

I juli 2012 intervjuade internetfenomenet Lilou Mace (mer om henne nedan), under hennes European Juicy Living Tour, Carolina Gårdheim, livskonstnär och grundare av Kreativ Insikt, i ett sommarvackert Stockholm.

Innehållet blev en inspirerande blandning av Carolinas personliga historia, upprinnelsen till Kreativ Insikt och, framförallt, vad som kan hända när vi börjar lyssna till våra hjärtan och skapa våra egna liv. Carolina kraschade rätt in i väggen, men visste inte då att det på några år skulle leda fram till hennes drömliv, fyllt med kreativitet, entreprenörskap, inspiration, skönhet och kärlek. Hon började lyssna på hjärtat istället för på omgivningen och samhället, och tog steg för steg vägen som var hennes egen, oavsett vad andra tyckte och tänkte om det.

Carolina inspirerar idag genom sitt företag Kreativ Insikt andra att också lyssna på sina hjärtan och leva sina egna liv, att komma från hjärtat och bygga på glädje och kärlek. Hon bloggar, skriver nyhetsbrev, inspirerar genom facebook och webb och skapar vackra saker (böcker, kort, smycken, inspirationskort, tavlor med mera) som kommer med tankar om det som är viktigt i livet. En egen butik på Hornsgatan 29 i Stockholm har det blivit, en webbutik och ca 800 återförsäljare över hela landet.

Lyssna och vi hoppas att du ska bli inspirerad! Tack för att du finns.

Se intervjun här >

Om Lilou Mace
Internetfenomenet och den Oprah-inspirerade video-bloggerskan Lilou Mace driver en egen webb-tv-kanal som har totalt mer än 15 miljoner visningar på Youtube. I dagsläget tittar ca 1 miljon människor världen över per månad på hennes videoblogg, där hon intervjuar intressanta människor på temat well-being och spirituality. Hon har också skrivit två böcker (I Lost My Job and I Liked It och I had no money and I liked it).

Just reser Lilou världen över i sin turné Juicy Living Tour. Hon har intervjuat bland andra Debbie Ford, James Redfield, Deepak Chopra, Gay Hendrick, Don Miguel Ruiz, Julia Cameron, John Gray, Peter Rogers, Sonia Choquette, Dr John Demartini, Dr Joe Dispenza, Dr Carl Calleman, Caroline Myss och Dr Wayne Dyer.

Läs mer om henne på:
www.youtube.com/liloumace