Kärleksfulla nyheter från Kreativ Insikt för ett magiskt liv

Här är vinterna kärleksfulla nyheter från oss:

• Inspirationskorten Nå dina mål: handlingsinriktade, inspirerande och rättframma kort som tillsammans bildar en ”bibel” för att uppnå dina drömmar och uppsatta mål i livet. Färgstarka och konkreta ger de dig hjälp att ta små steg varje dag för att närma dig det du önskar av livet. Kompletterar Kalendern Mitt 2014 och Dagboken för ett magiskt liv.
  • Morgonpeppingkorten För ett magiskt liv, mycket kärleksfulla och inspirerande, sköna och positiva kort, som passar fint ihop med Dagboken för ett magiskt liv och fungerar som en personlig peppare på morgonen för att ge en magisk start på dagen.
  • Tre vackra, långa halssmycken med symboler från jubileumskollektionen Tio komihåg som vände livet, och brickor med fina budskap på: Var sann mot ditt hjärta, Ingen annan är som du, Miraklerna bär vi inom oss.
  • Tre berlocker i serien För ett magiskt liv som är inspirerade av illustrationerna i Kalendern Mitt 2014 och Dagboken För ett magiskt liv. Berlocken består av en symbol och en bricka med ingraverad text: Gör tid för det & dem du älskar, Idag är allt möjligt, Låt hjärtat visa vägen.
    Låt berlocken vara din affirmation eller vägvisare till nästa steg på vägen mot ett magiskt liv.
  • Vackra jubileumsörhängen som passar fint ihop med halssmyckena och berlockerna i samma kollektion, Tio komihåg som vände livet.

Välkommen att låta dig inspireras!

Läs inspirationsbroschyren här >

Se alla nyheter här >