Nya berlocker: Love, Peace & Harmony och Labyrint

Våra två nya berlock-kollektioner: Love, Peace & Harmony och Labyrint, följer vår tradition av snygga smycken gjorda med kärlek och med stärkande budskap.

Båda kollektionerna har en längre affirmerande text på baksidan, så att du kan välja att dela med dig av den eller inte.

Låt texten förstärka det positiva i ditt liv varje dag, genom att känna den mot din kropp.

För du vet väl att skrivna ord har energi, som påverkar oss?

Den internationellt erkände japanske forskaren Masaru Emoto, som gick bort under hösten 2014, gjorde experiment på hur ord skrivna på lappar påverkade kristallerna i vattnet i glaset som stod på lapparna.

Ord som kärlek, fred och harmoni gjorde att vattenkristallerna blev vackra och symmetriska, medan ord som krig och hat gav asymmetriska klumpar till kristaller. Och med tanke på att vi människor består till ca 65 % av vatten, så påverkas vi självklart också.

Så passa på att skicka lite positiv energi till dig själv med hjälp av dessa positivt laddade smycken!

Rek utpris i butik: 129 kr.

Berlockerna i Love, Peace & Harmony-kollektionen är gjorda av rostfri nickelfri stålplätering av högsta kvalitet på en zinklegering. Texten är tryckt på papper bakom plast.

Berlockerna i Labyrint-serien är gjorda av rostfritt nickelfritt stål 304. Texten är graverad på baksidan.

Alla berlocker kommer i en silvergrå organzapåse.

Design: Carolina Gårdheim.

Välkommen att låta dig inspireras i vår nya konsumentkatalog:

Läs vår konsumentkatalogen här

Se alla nyheter här