Passivhus fönster från Kronfönster - helt nytt system.

Många fönster som finns på marknaden för passivhus är relativt klumpiga. Kronfönsters system är estetiskt tilltalande och har mer glasyta än tidigare samt släpper in mer ljus. Något som arkitekterna nu har börjat upptäcka säger Carl G Svensson på Kronfönster. Vi lyssnar på marknaden.

• fönster energifönster passivhus

• Stockholm

Kronfönster är tillverkare av Pvc fönster. Kronfönster är fullsortimentstillverkare och tillverkar även fönster, dörrar och skjutpartier i trä och i aluminium. Kronfönster är ett helägt Svenskt familjeföretag med egen tillverkning av fönster, dörrar och isolerade uterum. Alla produkter har fullisolerade superenergiglas och är vinterisolerade. Vi tillverkar och säljer allt själva utan några återförsäljare/mellanhänder. VI har tillverkning av pvc, aluminium och träfönster och dörrar. Vi har alla typer av energifönster och skjutdörrar. Vi har levererat till många stora byggföretag, allmännyttan, bostadsrättsföreningar och privata villaägare.