Kroppsterapeuternas Yrkesförbund satsar på friskvårdstorg på Allt för Hälsan!

Pressmeddelande   •   Nov 06, 2019 10:30 CET

Den 8 -10 november öppnar Kroppsterapeuterna upp ett torg av möjligheter för dig som vill prova olika sorters behandlingar och friskvård. En 40-tal av Kroppsterapeuternas kvalitetssäkrade medlemmar finns på plats under mässans tre dagar.

Kom till Friskvårdstorget och prova massage, zonterapi, shiatsu, rosenmetoden, akupressur, och yogamassage. Eller passa på att fråga en kostrådgivare eller en personlig tränare om råd i vår monter.

Våra sponsorer på mässan är Tarsus, Medema och Salli.

Välkommen till Friskvårdstorget och Kroppsterapeuterna i monter B10:50 A!

Kroppsterapeuternas Yrkesförbund är branschens största förbund med 4.500 medlemmar. Det innebär också att vi kan erbjuda dig, som medlem, en mängd förmåner. En av våra viktigaste uppgifter är att synliggöra våra medlemmar och att driva viktiga branschfrågor. Som medlem hos oss får du bland annat en mycket kostnadseffektiv försäkring, som skyddar både dig och dina klienter. Du får även tillgång till vår medlemsservice per telefon och mail samt juridisk rådgivning av vår advokat. Du får också möjlighet att marknadsföra dig som terapeut när vi medverkar på större evenemang.

Kommentarer (0)

Kommentera