Tävla om 25 000 kronor med Kroppsterapeuterna!

Just nu pågår en tävling i Kroppsterapeuternas regi där vinsten är friskvård.

Tävlingen presenteras genom en film, webbannonsering och på Kroppsterapeuternas hemsida www.kroppsterapeuterna.se

- Vi vill med tävlingen lyfta våra 4 300 medlemmar och deras verksamheter genom att synliggöra friskvård i olika former och vårt förbund. Det här är medlemsnytta på hög nivå eftersom medlemmarna kan använda sig av tävlingskampanjen i sin egen marknadsföring och på så sätt aktivera sina nätverk, både digtalt och i det personliga mötet, säger generalsekreterare Peter Feldt.

Tävlingen är öppen för alla. En vinnare utses varje månad till och med februari så genom att tävla varje månad ökar chansen att vinna. Vinsten är ett presentkort på friskvård hos någon/några av Kroppsterapeuterans medlemmar till ett värde av 3 500 kronor. Vinnaren väljer själv vilken medlem/medlemmar man vill gå till. Om du är intresserad av friskvård i någon form, till exempel massage, personlig träning, kostrådgivning eller något annat bland alla de friskvårdsformer som Kroppsterapeuternas medlemmar erbjuder så passa på att tävla!

Tävlingen är ett samarbete med Bokadirekt.