Musikbåten Blidösund presenterar: Roffe Wikström Band

Pressmeddelande   •   Jul 26, 2013 14:00 CEST

Roffe Wikström Band

Efterlängtad och tillbaka, boka i tid – Nästan alltid full båt med bluesmannen och hans tunga band. (1-4/7 & 29/7-1/8)

--------------------------------------------------------------------------------------

Blidösundsbolaget tar er med till Stockholms skärgårds vackraste vatten och öar. Följ med på en dagsutflykt till havsbandet eller på en kvällskryssning på någon av skärgårdens tre bevarade ångbåtar – med eller utan musikunderhållning.

Ångbåtsmusik på BlidösundVälkommen ombord till en helkväll med musik, mat och dryck och Stockholms skärgård eller Mälaren i solnedgång. Läs mer…

Lunch- och middagskryssningar med s/s Norrskär och s/s StorskärBlidösundsbolaget är stolt restauratör på Waxholmsbolagets två anrika ångfartyg s/s Norrskär och s/s Storskär. På båda fartygen finns flera matsalar med mahogny och mässing.

Kontakt:
Philip Ronne