Börje Ahlstedt för samtalar med Gudrun Schyman och Bengt Norborg

Skådespelaren Börje Ahlstedt har en lång erfarenhet av möten med människor i sin livsgärning som skådespelare. Under april månad har han möten med aktuella gäster under en lunch på Olympiateatern. Den 8/4 gästar Bengt Norborg, programledare för Korrespondenterna och en av Sveriges mest aktiva utrikeskorrespondenter. Under den senaste tiden har Bengt Norborg bl a rapporterat om utvecklingen i Afganistan för Sveriges Television. Det bådar för intressanta frågor om utvecklingen i världen och hur den påverkar oss. Den 23/4 gästar Gudrun Schyman, ständigt aktuell debattör och drivande i jämställdhetsfrågor.

Publiken serveras lunch from 11.30 båda dagarna och gästerna börjar samtala med Börje Ahlstedt 12.00.

Kontaktuppgifter för frågor:

Janna Nolgård, producent