Det jordiska livet

Allt vackert och svårt och fantastiskt och tungt och ljuvligt. Kärlek, strid och frihet. Som livet är. Konserten är ca. en timme lång.

Välkomna till Edsbergs Slott, som ligger vackert vid norra delen av Edsviken i Sollentuna, adress Landsnoravägen 10, Edsberg.

Vi spelar i Oxstallet som ligger nära slottet ner mot vattnet, rakt över gården från Edsviks konsthall. Oxstallet är handikappanpassat.

Entré 200 kr. Biljetter vid KulturDirekts disk i Kulturhuset vid Sergels torg, nära Stadsteaterns kassor, tel. 0760- 26 20 70. Information KulturDirekt eller www.kulturdirekt.se sök på MusikThalia.

Passa på att se på Edsbergs slott, det är öppet för allmänheten 2/4 kl. 13.00 - 15.00 och har fri entré.

Caféet i Edsviks konsthall har öppet fram till kl. 16.00 då konserten börjar, och ligger alldeles bredvid Oxstallet,

Ev.resterande biljetter vid entrén från 15.00.

Välkomna!

Britta Blavier, tel. 070- 444 48 99, mail: britta.blavier@gmail.com