Marcus Hultcrantz spelar 16/8 19.00 - Roddarhuset Vaxholm

Markus Hultcrantz med gäster från musikkollektivet "The Just Woke ups" Marcus har gett ut albumen Songs & Stories (2011) och Gustaf Fröding (2007) Han har även komponerat musiken till Uppsala Stadsteater Låt Den Rätte Komma In. 2012 blev Marcus utseddes till Sveriges bästa Folk/Singer-Songwriter 2012 ( enl. ISC - International Songwriting Competition).

Galleri Roddarhuset i Vaxholm, Östra Ekuddsgatan 21

www.roddarhuset.se  0734 34 36 10

Roddarhuset i Vaxholm -  En kreativ mötesplats för kultur och upplevelser!
Här finns galleri, ateljéer, butik och ett café med en vidunderlig utsikt över Södra Vaxholms fjärden.Musik i Roddarhuset den 16 augusti och 28 september.

Mer information om allt som händer i Roddarhuset finns på www.roddarhuset.se

Vaxholms skulpturpark 2013 invigdes den 1 juni kl. 14.00. Pågår hela sommaren i Ekuddsparken där Roddarhuset ligger.

Ett samarbete mellan Roddarhuset och Vaxholms

• musik