Nu kan ljuva toner åter spelas på Vällingby Teater

Efter 35 år har orkesterdiket öppnats på teatern och kan nu brukas av de fria grupper som vill hyra in sig på Vällingby Teater – Västerorts största teaterarena för kultur och scenkonst.

Under Allhelgonahelgen spelades KTHs spex Jubileumsfysikalen på Vällingby Teater. En levande orkester spelade i föreställningen och därmed öppnades teaterns orkesterdike efter att ha varit igenspikat i 35 år. Nu kan ljuva strömma ut ur diket igen och brukas av de fria grupper som vill hyra in sig på Vällingby Teater – Västerorts största teaterarena för kultur och scenkonst.

Fån och med fredagen 11 november fortsätter Razzle Dazzle – en musikalshow i 2 akter spelas. Till och med den 10 december bjuds det på musikalhits i den spektakulära showen. Biljetter kan bokas på tickster.com.

Kontaktperson, Vällingby Teater
Nina Isacsson