Vällingby Teater: Razzle Dazzle bjuder in till HBTQ-afton

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2011 10:17 CET

Den 25 november bjuder Trojkan Nöjesproduktion in till en afton för homo, bi, trans- och queerpersoner i samband med föreställningen Razzle Dazzle.

Vissa delar av musikalshowen Razzle Dazzle på Vällingby Teater är queera och med det föddes idén om en kväll för HBTQ-personer med vänner.

-  Vi vill för en kväll  skapa en mötesplats utanför tullarna för HBTQ-samhället.

Och Razzle Dazzle är ett perfekt sätt att bli underhållen på. En perfekt förfest för att sen gå ut på klubb.

Den 25 november är det dags. I pausen kommer bl.a. RFSU finnas på plats för information och frågor. Biljettpriset är reducerat till 50:-/person. Biljetter kan bokas på tickster.com.

Magnus Carlsson
magnus@trojkannoje.se, 073 330 59 39