​Kammarmusikförening firar världens dyraste frimärke

​Kammarmusikförening firar världens dyraste frimärke

På fredag 13 juli kl 14:00 uppmärksammas världens dyraste och (och feltryckta) frimärke som en gång stämplades i Kopparberg av Ljusnarsbergs Kammarmusikförening med ett program på Malmtorgets scen i Kopparberg av och med Marianne och Per Furå,

”Den 13 juli är det dags igen att uppmärksamma världens dyraste och (och feltryckta) frimärke som en gång stämplades i Kopparberg. Nya stämplingar görs som vanligt av hembygdsföreningen och Ljusnarsbergs kammarmusikförening ordnar med passande musik vid utomhusserveringen med fritt tillträde”, skriver föreningens ordförande Thomas Lundkvist.

Marianne och Per Furå - kända riksspelmän från Sörmland - har satt ihop ett tidstypiskt och glatt program med flera trevliga och omoderna instrument.

Thomas Lundkvist

Musik- och ljudskapare 0705-17 96 10