Paneldiskussion om Vad är Fellingsbro - idag och i framtiden?

Paneldiskussion om Vad är Fellingsbro - idag och i framtiden?

Torsdag 27 oktober kl 18.30 arrangerar Föreläsningsföreningen i Fellingsbro en paneldiskussion på Folkhögskolan i Fellingsbro kring temat "Vad är Fellingsbro - idag - och i framtiden?"

Paneldeltagarna är nyckelpersoner med kunskaper, åsikter och ideér kring Fellingsbro med omnejd: Christer Kallin, landsbygdsutvecklare, Stefan Toll, närortspolis, Jonas Kleber, lantbrukare i Fellingsbro och vice ordf i kommunstyrelsen, Irja Gustavsson med ursprung i Fellingsbro och ordf i kommunstyrelsen, Lena Olander, aktiv i integrationsarbetet i Fellingsbro, Håkan Sjöström, Företagarföreningen, Elisabeth Merin, Leader Västra Mälardalen och Susanne Persson, ordf i Kyrkorådet.

Diskussionen är ingen partipolitisk sammankomst och inte heller någon kommundelsträff, utan ett uppsamlingstillfälle där paneldeltagarna utifrån sina verksamhetsområden tillsammans och med publiken beskriver dagsläge och framtid i Fellingsbro.