Kundkraft lanserar studentrabatt på mobilabonnemang till alla Kundkraftsmedlemmar

Nu behöver du inte vara student för att få studentrabatt på mobilabonnemang. I samarbete med Hallon lanserar Kundkraft studentrabatt till samtliga Kundkraftsmedlemmar. Rabatten innebär att man får 2 GB för 99 kr/månad eller 7 GB för 199 kr per månad. Samtal och SMS/MMS ingår!

Vi är väldigt nöjda med detta samarbete eftersom det ger våra medlemmar möjlighet till lägre mobilkostnader på samma sätt som vi i 15 år sänkt våra medlemmars kostnad för el, säger Anders Kaijser som är partneransvarig på Kundkraft. Vi arbetar ständigt för att hitta nya samarbeten som kan ge våra medlemmar lägre kostnader och en enklare vardag och samarbetet med Hallon är ännu ett bevis på att ett medlemskap i Kundkraft lönar sig.

Kundkraft har sedan år 1999 hjälp över 300 000 medlemmar att få bra elpriser genom att låta elbolagen tävla mot varandra i auktioner. Förutom El har Kundkraft även Kundkraft Försäkring, Kundkraft Pension, Kundkraft Bolån och nu även Kundkraft Mobil.

• mobilavtal
  • mobilabonnemang
  • hallon.se
  • elpris
  • kundkraft.se

Kundkraft ger sina cirka 300 000 medlemmar låga elpriser och fördelaktiga bolån på ett enkelt sätt. På www.kundkraft.se samlas konsumenter som vill få ner sin elkostnad eller förbättra sina bolånevillkor. Elbolagen respektive bankerna får därefter tävla mot varandra genom att erbjuda bästa möjliga villkor i en auktion. Kundkraft sköter all förhandling med elbolagen och bankerna, vilket underlättar för medlemmarna.

Företaget grundades år 1999 och är en del av koncernen Schibsted.

www.kundkraft.se